«НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ»»

19 травня 2023 року на природничо-географічному факультеті Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Природничі науки в системі освіти».

Організатор конференції – кафедра біології та методики її навчання природничо-географічного факультету. Мета конференції – об’єднання зусиль учених та практиків різних регіонів щодо осмислення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку природничої освіти в Україні. Це вже стало традиційним, що наші науковці в кінці навчального року проводять свій науковий форум для обговорення результатів проведеної науково-дослідної роботи, що є невід’ємною складовою частиною наукової діяльності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Адже саме талановиті науковці мають сказати своє вагоме слово в розв’язанні багатьох проблем і завдань, пов’язаних з історією та сьогоденням природничого факультету, наукових досягнень та перспектив його розвитку.

Із вітальним словом до учасників, гостей заходу звернулися декан факультету, доктор сільськогосподарських наук, професор Валерій Миколайко, завідувач кафедри біології та методики її навчання, кандидат біологічних наук, професор Ігор Красноштан, побажавши їм плідної та натхненної праці.

Про актуальність і практичну значущість конференції та проблем, які на ній обговорювалися, свідчить той факт, що до роботи заходу долучилися науковці Національного ботанічного саду імені М. М. Гришка НАН України, Національного дендрологічного парку Софіївка НААНУкраїни, Білоцерківського національного аграрного університету, Уманського національного університету садівництва, Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН.

У роботі конференції взяли участь 60 учасників, з яких 45 молодих науковців, які подали тези з найбільш важливих проблем у сфері природничих наук, що висвітлюють їх сучасний стан та присвячені актуальним проблемам сучасної біології й педагогіки.