«ЗАСІДАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ»

30 квітня на базі Уманської гімназії № 12 Уманської міської ради Черкаської області відбулося засідання професійної спільноти вчителів біології закладів загальної середньої освіти Уманської територіальної громади і відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради.

Організаторами заходу виступили центр професійного розвитку педагогічних працівників управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради й Уманська гімназія №12 Уманської міської ради Черкаської області.

Тема засідання: Засоби формування міжпредметної компетентності при опануванні дисциплін природничої освітньої галузі в умовах Нової української школи. Форма проведення: педагогічна майстерня. Мета: мотивувати педагогів до пошуку нових підходів до навчання, застосування інноваційних форм організації освітнього процесу, ефективних педагогічних технологій в умовах НУШ.

Під час роботи засідання обговорювалися питання наступності між початковою і основною школою щодо реалізації концепції НУШ в природничій галузі (спікер Надєіна С.В., вчитель біології, директор УГ №12); здійснювалася презентація досвіду використання інноваційної методики формування міжпредметної компетентності при викладанні інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» (спікер Гонтарук К.С., вчитель інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» УГ №12); проводилися майстер-класи з візуалізації навчального матеріалу з біології методом кросенсу (відповідальний Янчук Л.І ., вчитель біології та хімії УГ №12); відбувся методичний діалог між учасниками засідання.

До участі в засіданні долучилася старший викладач кафедри біології та здоров’я людини Тетяна Небикова. Її виступ передбачав ознайомлення колег із коучингом та використанням проєктної діяльності для формування міжпредметної компетентності під час вивчення дисциплін природничої освітньої галузі в контексті вимог НУШ.

Учасники заходу висловилися про доцільність та необхідність проведення подібних засідань із метою обміну досвідом, новинками у природничій освітній галузі та в методиці навчання біології й інтегрованого курсу «Пізнаємо природу».